سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۳۹۷
faen
خانه / کسب و کار موفق / بازاریابی / 💎 ترند بودجه تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی ۲۰۱۷

💎 ترند بودجه تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی ۲۰۱۷

گزارش موسسه هاناپین مارکتینگ نشان می دهد

ترند بودجه تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی ۲۰۱۷

فیسبوک بی‌شک رهبر تمامی ترندها در شبکه‌های اجتماعی است و این موضوع در مورد بودجه تبلیغاتی نیز صدق می‌کند.

فیسبوک در حال حاضر بیشترین محبوبیت را در بین بازاریابان برای تبلیغات دارد و بر اساس گزارش موسسه هاناپین مارکتینگ به نقل از آی مارکتر، بازاریابان تصمیم دارند بودجه تبلیغاتی خود در شبکه‌های اجتماعی رادر ۱۲ ماه آینده افزایش دهند.
نزدیک به ۹۳ درصد از بازاریابان گفته‌اند که بخشی از بودجه تبلیغاتی در شبکه اجتماعی خود را در تبلیغات فیسبوک هزینه کرده‌اند. بعد از آن شبکه اجتماعی اینستاگرام که آن هم متعلق به فیسبوک است، در جایگاه دوم قرار گرفته است. ۶۷ درصد از این افراد گفتند که اینستاگرام را به عنوان جایگاه تبلیغاتی خود در شبکه‌های اجتماعی انتخاب کرده‌اند. لینکداین و توئیتر در جایگاه بعدی برای هزینه بودجه تبلیغاتی هستند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از : kasbokarnews.ir

مورد دیگری را جستجو بفرمایید

👽 برندینگ شخصی چیست ؟ ( برندسازی شخصی , پرسنال برندینگ Personal Branding )

برندینگ شخصی چیست ؟   برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ این روزها خیلی مهم شده است و شایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس خرید هاست