«تخفیفان» نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.
تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره.خدماتی شامل انواع رستورانها، مراکز تفریحی، مراکز بهداشتی و آموزشی، سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع. نازنین دانشور متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۲ در تهران است. وی لیسانس مهندسی نرمافزار و فوقلیسانس IT از دانشگاه امیرکبیر را دارد.
۱۰ سال است که در زمینه تجارت الکترونیک در داخل و خارج از کشور فعالیت کرده و در سالهای اخیر بهعنوان مدیر فنی در آلمان و انگلستان فعالیت داشته است. به گفته خودش همیشه در فکر راهاندازی یک کسبوکار به صورت مستقل بوده است؛ بیشتر از همه راهاندازی کسب و کار در ایران. وی در آلمان در شرکت Groupon فعالیت داشته و ایده راهاندازی سیستمی مشابه این شرکت در ایران از آنجا شکل گرفته است. نازنین دانشور در گفتگویی با «کسبوکار» میگوید: قبل از راهاندازی «تخفیفان»، یک فروشگاه آنلاین مواد غذایی به نام میدانک را راهاندازی کردم که در برخی روزها چندین هزار سفارش داشت. ایران که نبودم همه مایحتاج را از طریق یک سوپرمارکت آنلاین سفارش میدادیم که دم در خانه تحویل میداد و اتفاقا پروژه آخرمان هم توسعه بستر نرمافزاری لازم برای همین سوپرمارکت اینترنتی بود ولی ما برای این حجم سفارش آماده نبودیم. بدون موفقیت، تدارکات بدون برنامه و پر هرج و مرج، سفارشات لغو میشدند یا دیر میرسیدند. نهایتا من و خواهرم نگین به این نتیجه رسیدیم که این کسبوکار را متوقف کنیم و این آغاز حرفه جدید دانشورها به عنوان یک موسس در راهاندازی «تخفیفان» شد. دانشور ادامه میدهد: فروشندگان در «تخفیفان» محصولات و خدمات خود را با تخفیف ویژه سایت ارائه میدهند و مشتریان میتوانند کوپن تخفیف موردنظرشان را تهیه کرده و سپس از فروشندگان، محصولات را با تخفیف ویژه دریافت کنند. به گفته دانشور، این سیستم برای کاربران کاملا رایگان است. سایت ما درواقع یک سیستم تبلیغات است. شرکای تجاری ما محصولات و خدماتشان را با درصد تخفیف قابلتوجهی ارائه میدهند و از طرف دیگر مشتریان کوپن تخفیف خریداری میکنند. این کار باعث میشود که برای شرکای تجاری خود در یک بازه زمانی کوتاه مشتریان زیادی ایجاد کنیم. کاربران با عضو شدن در سایت و وارد کردن آدرس ایمیلشان هر روز از ما پیشنهادهای جدیدی دریافت میکنند. سیستم ما هزینه اولیهای برای شرکای تجاری ندارد، بنابرین مورد استقبال قابلتوجهی قرار گرفته است. وی در ادامه توضیح میدهد: پرداخت در سایت تخفیفان انجام میشود. بهعنوان مثال یک رستوران، غذایی را با قیمت ۷۰۰۰ تومان میفروشد و این غذا با تخفیف ویژه در سایت تخفیفان با قیمت ۳۰۰۰ تومان ارائه میشود. کاربر ۳۰۰۰ تومان را به سایت تخفیفان میپردازد و کوپن آن غذا را دریافت میکند. سپس به رستوران مراجعه میکند و با ارائه آن کوپن از غذا استفاده میکند. در رستوران پولی پرداخت نمیشود. ما با آن رستوران قرارداد داریم و تسویهحساب توسط ما انجام میشود. به گفته این کارآفرین موفق، درصد تخفیف زیاد تعداد بیشتری از مشتریان را به سرویسهای پیشنهادی علاقهمند میکند و این تخفیفها که برای بازه زمانی معین داده میشود، باعث میشود این مشتریان در آینده تبدیل به مشتری دائم شما شوند. تخفیفان کاملا روش بازگشت هزینه تبلیغات را برای شما واضح میکند. شما در ازای هزینه مشتری دریافت میکنید و اگر مشتری نبود، هزینهای پرداخت نمیکنید. بنابراین شما تبلیغاتی با چشمبسته انجام نداده و همهچیز زیرنظر شماست. دلیل مثبت دیگر برای کسب موفقیت، نمایش سرویس و خدمات شما در یکی از پربینندهترین سایتهای ایران است و تمامی کاربران اینترنت خدمات شما را خواهند دید و شما را خواهند شناخت. دانشور همچنین در ادامه گفت: در حال حاضر من و خواهرم نگین هسته اصلی سایت تخفیفان را تشکیل میدهیم. در تخفیفان بیش از ۱۰۰ نفر مشغول بهکار هستند و ما با ارائه خدمات در حین فروش مانند سوال و پرسش از سوی راهنمایان سایت به خریداران و خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته به مردم خدمت ارائه میدهیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برگرفته از : kasbokarnews.ir