بازاریابیبسته بندیتبلیغات

🍀 طراحی بسته بندی حبوبات خلاقانه

بسته بندی حبوبات خلاقانه

در این بحث به بسته بندی حبوبات، بررسی بسته بندی های موجود در این زمینه در کشور و ارائه ایده های خلاقانه برای بهبود بسته بندی ها می پردازیم. بنابراین اگر در این زمینه می خواهید به بررسی بازار و بررسی بسته بندی ها و تصمیم برای آینده بسته بندی برند تان برسید، به ادامه بحث توجه داشته باشید، در پایان ایده های خلاقانه برندهای خارجی را خواهید دید…

بسته بندی یکی از ارکان مهمی است که در خرید افراد و جلب نظر آنها تاثیر مهمی دارد. بعبارتی زمانی که افراد با یک برند نا آشنا هستند، غیر از عامل قیمت، بسته بندی موردی است که روی تصمیم آنها تاثیر می گذارد. حتما می پرسید پس جایگاه کیفیت کجاست؟ باید بگوییم امروزه کیفیت اصل الزامی و انکار ناپذیری است که در تصمیم به خرید مجدد افراد تاثیر می گذارد. در ادامه برخی بسته بندی های موجود در بازار معرفی می شود، که ما نظری در مورد قوی یا ضعیف بودن آنها نمی دهیم و نظردهی و قضاوت را ه شما می سپاریم و در نهایت چندین ایده خلاقانه  بسته بندی حبوبات جهت بهبود وضعیت ارائه می دهیم.

بسته بندی حبوبات موجود در بازار ایران

در این قسمت برخی از بسته بندی های حبوبات موجود در بازار ایران بررسی می شوند، از شما کاربر گرامی می خواهیم نظر خود را در مورد بسته بندی ها به اشتراک بگذارید و یا اگر هم دوست دارید به این لیست بسته بندی خاصی را بیفزایید، از طریق ایمیل تصویر مربوطه را برای ما ارسال کرده تا آن را در این صفحه اضافه کنیم.

بسته بندی حبوبات پالیز

 

بسته بندی حبوبات باما

 

بسته بندی حبوبات ماریم

 

بسته بندی حبوبات آبان

 

 و اما تا به اینجا شما از کدامیک از بسته بندی های داخلی خوشتان آمده؟ کدام بسته بندی خلاقانه است؟ اصلا چه ایده های خلاقانه ای برای طراحی بسته بندی حبوبات به ذهنتان می رسد؟

در ادامه ی خواهیم به ایده های خلاقانه بسته بندی های حبوبات خارجی بپردازیم، تا شاید بتوانیم ایده های جدید و مناسبی برای دوستان عزیزی که در داخل کشور چنین محصولاتی دارند و یا در این زمینه طراحی می کنند، ایجاد کنیم، ناگفته نماند طراحی بسته بندی نه تنها تاثیر زیادی در اقدام به خرید افراد دارد، بلکه حتی در صادرات نیز نقش مهم و تعیین کننده ای دارد، بنابراین به انواع ایده ها و خلاقیت ها در زمینه بسته بندی حبوبات که در ادامه آمده توجه فرمایید و اگر ایده های بیشتری به ذهنتان رسید لطفا آنها را با ما به اشتراک بگذارید:

ایده بسته بندی حبوبات – ساده و جذاب

 

در این بسته بندی سادگی و گرافیک خطی از نوع محصول در کنار استفاده از رنگ های خیره کننده،و قسمت شفاف برای دیده شدن محصول باعث شده جذابیت آن بسیار بیشتر شود.

ایده بسته بندی حبوبات – رنگهای متمایز

 

برخی رنگها جهت جلب نظر بازدید کننده یا مشتری مناسبند و برخی رنگها بر تصور مشتری نسبت به کیفیت برند و محصول تاثیر می گذارند. در این طراحی از هر دو مورد استفاده شده، بدین معنی که از هر طیف رنگی از چشمگیر و جذابترین رنگها استفاده شد و در کنار آن با استفاده از رنگ طلایی حس لاکچری و کیفیت به مشتری انتقال داده می شود. در حالی که بسته بندی کاملا ساده و معمولی بنظر می رسد، اما رعایت نکاتی کوچک بر جذابیت آن می افزاید.

در این بسته بندی هم با استفاده از رنگ نقره ای همان حس کیفیت، لاکچری و متمایز بودن برای مشتری ایجاد می شود.

ایده طراحی بسته بندی حبوبات – طراحی متناسب با محصول

 

استفاده از رنگ مشکی در طراحی خصوصا زمانی که قرار است عمده پس زمینه را در بر گیرد حتما بایستی بسیار با دقت انجام شود، که در این بسته بندی رنگ مشکی با رنگ سبز جذاب به عنوان رنگ مورد استفاده برای طراحی خطی، بر زیبایی طرح افزوده، و اما ایده دیگر استفاده از طرح مربوط مانند قابلمه است که حس حبوبات آماده برای پخت را منتقل می کند و در کل طرح مرتبط، زیبا و مناسبی را رقم زده است.

ایده خلاقانه بسته بندی حبوبات – بطری حبوبات – رفع مشکل بسته بندیهای معمول

 

یکی از مشکلاتی که همیشه با ظروف حبوبات وجود دارد، پاره شدن بسته بندی های پلاستیکی است، و همیشه مجبور هستیم حبوبات را داخل ظروف نگهداری کنیم، این بطری نه تنها این مشکل را حل کرده و به علت در دار بودن مانع از ریخته شدن حبوبات می شود، بلکه به خاطر ظاهر متفاوتش در میان سایر بسته بندی های حبوبات نظر بیننده را به خود جلب می کند، تنها مشکلی که ممکن است داشته باشد شاید این باشد که در یک نگاه ممکن است فرد متوجه محتویات آن نشود، که در این طرح با شفاف کردن قسمتی از بطری این مشکل حل شده است.

بسته بندی حبوبات خلاقانه – قوطی حبوبات

 

حتما می دانید که اکثر افراد در منزل قوطی های مخصوص نگهداری حبوبات دارند، این ایده جالب بسته بندی، از دوباره کاری جلوگیری کرده و قوطی حبوبات را به مصرف کننده می دهد.

امیدواریم با ایده های خلاقانه ای که در زمینه طراحی بسته بندی حبوبات ارائه کردیم، توانسته باشیم به ایده های شما ایده ای افزوده باشیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از : idehbank.com

مدیر کسب و کار موفق

به سوی کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا