گزارش موسسه هاناپین مارکتینگ نشان می دهد
ترند بودجه تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی ۲۰۱۷
فیسبوک بیشک رهبر تمامی ترندها در شبکههای اجتماعی است و این موضوع در مورد بودجه تبلیغاتی نیز صدق میکند.
فیسبوک در حال حاضر بیشترین محبوبیت را در بین بازاریابان برای تبلیغات دارد و بر اساس گزارش موسسه هاناپین مارکتینگ به نقل از آی مارکتر، بازاریابان تصمیم دارند بودجه تبلیغاتی خود در شبکههای اجتماعی رادر ۱۲ ماه آینده افزایش دهند.
نزدیک به ۹۳ درصد از بازاریابان گفتهاند که بخشی از بودجه تبلیغاتی در شبکه اجتماعی خود را در تبلیغات فیسبوک هزینه کردهاند. بعد از آن شبکه اجتماعی اینستاگرام که آن هم متعلق به فیسبوک است، در جایگاه دوم قرار گرفته است. ۶۷ درصد از این افراد گفتند که اینستاگرام را به عنوان جایگاه تبلیغاتی خود در شبکههای اجتماعی انتخاب کردهاند. لینکداین و توئیتر در جایگاه بعدی برای هزینه بودجه تبلیغاتی هستند.
نزدیک به ۹۳ درصد از بازاریابان گفتهاند که بخشی از بودجه تبلیغاتی در شبکه اجتماعی خود را در تبلیغات فیسبوک هزینه کردهاند. بعد از آن شبکه اجتماعی اینستاگرام که آن هم متعلق به فیسبوک است، در جایگاه دوم قرار گرفته است. ۶۷ درصد از این افراد گفتند که اینستاگرام را به عنوان جایگاه تبلیغاتی خود در شبکههای اجتماعی انتخاب کردهاند. لینکداین و توئیتر در جایگاه بعدی برای هزینه بودجه تبلیغاتی هستند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برگرفته از : kasbokarnews.ir