کنفرانس، نمایشگاه و همایش ها

🚩 مدیریت در عصر دیجیتال

همایش «مدیریت در عصر دیجیتال» :

همایش «مدیریت در عصر دیجیتال» در سـوم اردیبهشـت ۱۳۹۶ با هدف آماده‌کـردن مدیـران کشــور برای مواجهه با چالش­‌های عصر دیجیتال، با حضور ارزشمند و تکرارنشدنی «پروفسور چارلز هَندی» ،‌ از افراد برجسته در توسعه London Business School و متفکر تاثیرگذار اروپایی در حوزه‌​ی مدیریت و هم‌چنین اساتید برجسته آموزشی کشور برگزار خواهد شد.

گردهمایی مدیـران و صاحب‌نظران علم مدیریت برای ایجاد فضای تعادل و تبادل علمی و حرفه‌ای و استفاده از نظر کارشناسان سطح ملی و بین‌​المللی فرصتی مناسب برای درک هر چه بهتر ویژگی‌​های مدیران و سازمان‌​ها در این عصر خواهد بود.

محورهای همایش:

– درک راهبردی از تغییرات فضا و ماهیت کسب‌وکار با ظهور انقلاب دیجیتال

–  بازآفرینی خود برای عصر دیجیتال

مخاطبان همایش:

همایش بنا بر این گذاشته شده است که فضای تغییرات انقلابی و ناپیوسته​‌ی ناشی از ظهور عصر دیجیتال، در ابعاد مختلف مدیریت اعم از موارد زیر ترسیم و درکی شایسته برای اقدامات بعدی حاصل شود:

  • درک راهبردی از تغییرات فضا و ماهیت کسب‌وکار با ظهور انقلاب دیجیتال
  • بازآفرینی خود برای عصر دیجیتال

بنابراین مخاطب این همایش کلیه مدیران در کلیه سطوح به ویژه مدیران ارشد و تصمیم‌​سازان استراتژیک، کارآفرینان و علاقه‌مندان به راه‌​اندازی و توسعه کسب‌وکارهای جدید هستند که نیاز است بینشی صحیح نسبت به آینده کسب‌وکار داشته باشند. هم‌چنین سیاست‌​گذاران که با شناخت فضای عصر دیجیتال، می‌توانند زمینه‌​های موفقیت سازمان‌​ها، تجارت و کسب‌وکارها را در آینده فراهم آورند و در آستانه انقلاب چهارم صنعتی، این بار برخلاف سه انقلاب صنعتی اخیر، پیشتازانه به توسعه سریع کسب‌وکارهای نسل دیجیتال و جبران عقب‌​ماندگی صنعتی تاریخی کشور کمک کنند.

بنابراین به طور کلی افراد زیر مخاطبان مناسبی برای همایش محسوب می‌​شوند:

  •    مدیران (دولتی و خصوصی) و کارآفرینان
  •    سیاست‌​گذاران
  •    دانش­جویان، استادان و صاحب​نظران مدیریت
  •    علاقه‌​مندان و دست​اندرکاران حوزه دیجیتال

برگزارکننده همایش:

⁣موسسه‌ی معنا به عنوان یک موسسه توسعه مدیریت پیشرو و تنها مدرسه کسب‌وکار تایید صلاحیت شده در بنیاد اروپایی مدیریت –EFMD– در کشور و در راستای تحقق شعار «مدیریت برای زندگی»، در تاریخ سوم اردیبهشت ماه ۹۶ همایش «مدیریت در عصر دیجیتال» را برگزار خواهد کرد.

از آن‌جا که هدف معنا، کمک به توسعه مدیران و سازمان‌ها برای رقابت‌پذیر شدن در سطح جهانی است و در دنیای امروز بدون توجه به مساله انقلاب دیجیتالی و تاثیرات عمیق آن بر شیوه زندگی و کسب‌وکار این مهم امکان‌پذیر نیست، این همایش با رویکرد آشنایی مدیران با چالش‌های کسب‌وکار در عصر دیجیتال برگزار خواهد شد.

به همین منظور، با افتخار از «پروفسور چارلز هَندی» دعوت شد تا به عنوان یکی از تاثیرگذارترین صاحب‌نظران تاریخ مدیریت، شایستگی‌های ضروری برای مواجهه با تغییرات انقلابی عصر دیجیتال را به عنوان سخنران کلیدی همایش، تشریح و تبیین کنند.

گواهینامه همایش:

به شرکت‌کنندگان در همایش در همایش گواهینامه معتبر با مجوز “مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری” اعطا می‌شود.

پوستر همایش

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از : digitalera-imtd.com

مدیر کسب و کار موفق

به سوی کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا