اخبار کسب و کار

📢 اردوی استارت‌آپ و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار می‌شود

اردوی استارت‌آپ و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن از ساعت ۱۵ روز چهار‌شنبه ۶ دی‌ماه ۱۳۹۶ تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۶ در رودهن برگزار می‌شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا، اردوی استارت‌آپ و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن از ساعت ۱۵ روز چهار‌شنبه ۶ دی‌ماه ۱۳۹۶ تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۶ در رودهن برگزار می‌شود.
درباره رویداد:
استارت‌آپ ویکند (اردوی استارت‌آپ) یک رویداد جهانی در زمینه کارآفرینی است که در سه روز پایانی هفته بر‌گزار می‌شود. شرکت‌کنندگان ۵۴ ساعت وقت دارند تا ایده‌های شان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و یک نمونه کوچک از ایده‌شان را اجرایی کنند. استارت‌آپ ویکند چند سالی است با توجه به استقبال فعالان عرصه کارآفرینی در ایران، پایَش به محافل جوان و فعال بازشده است. در این رویداد شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه، ایده‌ای را اجرا کند. در این رویداد هریک از شرکت‌کنندگان ایده پرداز فرصت دارند تا ایده خود را در مدت‌زمان ۱ دقیقه ارائه نمایند.
در پایان روز نخست (چهارشنبه) ایده‌های ارائه‌شده توسط سایر شرکت‌کنندگان داوری شده و چند ایده برتر از روی تخصص‌های مختلف شرکت‌کنندگان: کسب‌وکار و بازاریابی – گرافیست – توسعه‌دهندگان وب و متخصصین نرم‌افزار، مبادرت به تیم‌سازی می‌کنند و پس از ۵۴ ساعت مبارزه در روز اختتامیه (جمعه) ایده‌های مختلف توسط داوران و سرمایه‌گذاران مورد ارزیابی قرارگرفته و به سه ایده برتر و تیم‌های منتخب، حمایت‌های مالی در راستای اجرای کسب‌وکار ارائه خواهد شد. از دیگر برنامه‌های رویداد، کارگاه آشنایی با بوم مدل کسب‌وکار (Business Model Canvas)، کارگاه کمینه محصول قابل‌ارائه (MVP)، مسابقه ایده پردازی استارت‌آپی، نحوه ارائه ایده، توسعه محصول، مشتری یابی و نحوه تولید محصول اولیه و حداقلی است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برگرفته از : kasbokarnews.ir

مدیر کسب و کار موفق

به سوی کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا