مثبت اندیشی

💖 مثبت اندیش باش تا کامروا باشی – قسمت بیست و دوم

راهکارهایی مفید برای جذب انرژی مثبت

راهکار اول: روز خود را با دعا و شکرگذاری شروع کنید

زمانی که دعا کردن را شروع میکنید، در واقع به سوی خدا گام برمیدارید و کلید مشکلات شما شروع به باز شدن میکند. دعا و شکرگزاری ما را در زمان حال نگه میدارد و همین حضور در لحظه، روحیه و حال مثبت در وجود ما ایجاد کرده و میزان انرژی ارتعاشی مثبت را چند برابر میکند که سبب آرامش کل بدن میشود .

راهکار دوم: همان طور با مردم رفتار کنید که مایلید با شما رفتار کنند

شما وقتی روز خود را با دلخوری آغاز میکنید، تمام روز شما تباه میشود وقتی به این بیندیشیم که دیگران هم مانند ما از ارزش وجودی برخوردار هستند، دیگر مایل نیستیم در مقابل آنها جبهه گیری کرده و احساسات منفی را نثارشان کنیم. توجه داشته باشید که رفتار آگاهانه ما سبب میشود انرژی مثبت اطرافیان را به سوی خود جذب کرده و باتری وجودمان را با انرژی مثبت آنها شارژ کنیم.

راهکار سوم: در هر وضعیتی به جنبه مثبت آن نگاه کنید

توجه کنید که جنبه مثبت و منفی دیدن هر چیز به برداشت ذهنی ما برگردد. در اصل هر وضعیتی از زندگی سراسر فیض و عظمت الهی را به تصویر میکشد و حقیقت واحدی را آشکار میکند در همه چی و همه کس روح الهی نهفته است وقتی با این دیدگاه به زندگی بنگرید خیر و برکت الهی از کائنات به سوی شما سرازیر میشود.

راهکار چهارم: از جبهه گیری اوضاع و شرایط زندگی دست بردارید

زندگی جاری و روان است و ذات آن تحول و دگرگونی است. هر چه قدر در برابر زندگی جبهه گیری کنید بیشتر رنج خواهید برد. هر وقت که بخواهید اوضاع و شرایط زندگی را مرتب و کنترل کنید، حالت اضطراب و فشار عصبی به شما دست میدهد که همین امر سبب تولید انرژی منفی میشود. این گونه تصور کنید که زندگی هم چون رودخانهای پرجوش و خروش است آیا فایدهای دارد که با آن دست به گریبان شوید؟

راهکار پنجم: زندگی پر از صلح و صفا را تجسم کنید

اگر ذهن ما به افکار منفی عادت کرده باشد، لازم است آگاهانه این عادت را ترک کرده تا انرژی مثبت جذب ما شود. هوشیار باشید و نگذارید تصاویر هولناک ناشی از تفکر منفی وارد ذهن ما شوند. به جای تصاویر منفی، جریان آرامی از زندگی را تجسم کنید، این تغییر نگرشی ذهنی سبب جذب انرژی مثبت شده و ما را مبهوت میکند.

راهکار ششم: نگران آینده نباشید

وقتی شما نهایت تلاش خود را کرده اید پس هر آنچه که قرار است رخ دهد، عملی میشود و کاری از دست شما برنمی آید. در اصل هرآنچه را که شما از بابت آن نگران هستید در اکثر مواقع روی نمیدهد. پس چرا انرژی خود را با نگرانی هدر میدهید؟ هر نوع نگرانی سبب میشود که درون شما پر از انرژی منفی شده که سلامتی شما را به خطر می اندازد، کافی است عاقلانه برنامه ریزی کنید و به خداوند توکل داشته باشید.

راهکار هفتم: از دلخوری دست بردارید

گذشته، گذشته است و جزو خاطرات ما میشود. ما نباید به گذشته فکر کنیم. به هر حال اگر خاطرات ناخوشایند گذشته را در ذهنمان جا میدهیم، مطمئنا دلخور خواهیم شد. پس با عفو و بخشیدن میتوانیم کلی انرژی مثبت جذب کنیم.

راهکار هشتم: اوقاتی را در طبیعت سپری کنید

اگر مایلید که انرژی مثبت جذب کنید سری به طبیعت بزنید، به پارک رفته و به گلها و درختان بنگرید که چگونه با وزش بادتکان میخورند و چگونه آرامش و صفا را از وجودشان منعکس کرده و انرژی مثبت را به شما منتقل میکنند.

راهکار نهم: در مقابل دیگران جبهه نگیرید

هنگام معاشرت با دیگران سعی کنید که حضور آگاهانه داشته باشید. اجازه دهیدکه دیگران حرف خودشان را بزنند و عقاید خود را ابراز کنند. دست از جبهه گیری بردارید تا مردم جذب طبیعت آرام شما شوند و انرژی مثبت شما به آنها هم ساطع شود.

راهکار دهم: در وجود خود، آگاهی پذیرش انرژی مثبت را ایجاد کنید

برای آنکه آمادگی پذیرش انرژی مثبت را داشته باشید چشمهای خود را ببندید و سعی کنید از درون جسم، خود را احساس کنید با این سبکی که در وجودتان ایجاد میشود سبب جذب انرژی مثبت و بیرون راندن انرژی منفی میشود.

با به کار گیری روشهای ذکر شده میتوانیم انرژی مثبت را جذب خود کرده، همچنین با هوشیاری و توجه به زمان حال و فارغ از زمان گذشته، با آرامش، انرژی مثبت جذب شده را به افراد دیگر انتقال دهیم.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از : skylove.ir

 

مدیر کسب و کار موفق

به سوی کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا