سبک زندگی

چگونه با استفاده از قدرت ذهن ثروتمند شوید ⁉️

میدونم متن زیر کمی تخیلی بنظر می رسه، اما ارزش مطالعه و در نظر داشتن رو حتما داره …

 

آیا واقعاً می‌توانید با استفاده از قدرت ذهن، ثروت خلق کنید؟

پاسخ ساده این است که: آری، شما می‌توانید.

این‌کار به انضباط و اعتقاد نیاز دارد. ذهن‌مان بسیار قدرتمند است و بسیاری از مردم روش استفاده از آن، یا استفاده از آن به اندازه‌ای که تفاوتی ایجاد کند را نمی‌دانند. بیشتر مردم بجای اینکه با استفاده از فکرشان ثروتمند شوند و به استقلال مالی برسند، به دنبال طرحهای زود پولدار شدن یا راههای میانبر برای رسیدن به ثروت هستند.

من پیشنهاد می‌کنم بجای اینکه دنبال پول بیشتری باشید، بیاموزید که چگونه ثروت خلق کنید. طرحهای سریع پولدار شدن را متوقف کنید. به این فکر کنید که چگونه ثروت خلق کنید و از بدهی خلاص شوید. این یک فرایند است و فرایندها زمانبر هستند.

خوب، اکنون چگونه می‌توانید با استفاده از قدرت ذهن‌تان ثروت بیشتری خلق کنید؟

در ابتدا نیاز به تصویری شفاف از خواسته‌ی واقعی‌تان دارید. یعنی باید اهداف خود را مشخص کنید. اهداف مالی. وقتیکه آنها را روشن کردید سپس نیاز به یک طرح دارید. نیاز نیست خود را درگیر جزئیات بکنید. اینجاست که ذهن‌تان وارد می‌شود.

وقتیکه اهداف روشن داشته باشید، ذهن ناخودآگاه شما بدنبال فرصتهایی برای عملی کردن اهداف‌تان می‌گردد. آنگاه شبکه کورتکس مغز شما فعال می‌شود. ذهن ناخودآگاه زمانی وارد عمل می‌شود که چیز مشخصی برایش تعریف کنید.

در ۹۰ تا ۹۵ درصد مواقع ما طبق برنامه‌ریزی داخلی عمل می‌کنیم. ما در سالهای ابتدایی عمرمان برای تمام کارهایی که می‌کنیم بعلاوه اعتقادات پولی که اکنون داریم، برنامه‌ریزی شده‌ایم. ما داستانی از پول داریم که طی سالها در ذهن ناخودآگاه ما نوشته و برنامه‌ریزی شده است. به راندن یک خودرو بیاندیشید. دیگر نیازی نیست بطور مرتب به رانندگی یک خودرو فکر کنید. شما برنامه‌ریزی شده‌اید که آن را برانید. بیشتر مواقع به یاد نمی‌آورید که چگونه به مقصد رسیدید فقط یادتان می‌آید که به آنجا رسیدید. دلیلش این است که برنامه‌ریزی داخلی شما همه‌ی این کارها را انجام می‌داد. چشمتان چراغ قرمز را می‌بیند و بصورت خودکار علامتی به پایتان می‌فرستد تا حرکت کرده و ترمز را فشار دهد.

در مورد پول هم داستان به همین شکل است. ما طوری برنامه‌ریزی شدیم که طرز فکری کمبودنگر یا طرز فکری فراوان نگر و موفقیت‌آمیز درباره‌ی پول داشته باشیم. اگر برای پرداخت قبضهایتان تقلا می‌کنید یا عمیقاً مقروض هستید یا در فقط در آسایش نسبی هستید و فکر می‌کنید که هیچوقت ثروتمند نمی‌شوید، پس احتمالاً طرز فکر کمبودنگر دارید. بیشتر ثروتمندان طرزفکر فراوان‌نگر و موفقیت‌آمیز دارند. آنها می‌دانند که پول زیادی بدست می‌آورند و حتی اگر آنرا از دست بدهند، می‌دانند که باز هم دوباره ثروتمند می‌شوند.

خوب، شما چی دارید؟ آیا طرزفکر فراوان‌نگر و موفقیت‌آمیز دارید؟ یا طرز فکری کمبودنگر؟

آیا خودتان را در حالت ثروتمندی می‌بینید؟

آیا افکار کسانی را دارید که هیچوقت پول ندارند یا فکر می‌کنند پول است که پول می‌آورد یا ثروتمندی چیز خوبی نیست؟

پس اگر می‌خواهید پول بیشتری در زندگی خود داشته باشید باید طرز فکرتان در مورد پول را تغییر دهید. قدرت ذهنی شما می‌تواند حساب بانکی‌تان را تغییر دهد. همین امروز اقدام کنید تا جادوی قدرت ذهن ثروتمند را مشاهده کنید.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از : ir-success.ir

مدیر کسب و کار موفق

به سوی کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا