ایده تبلیغاتی بی نظیری برای مسواک که با همکاری برند و محصول دیگری به نام بستنی شکل گرفته است و اما فلسفه این ایده تبلیغاتی …
آیا همیشه برای تبلیغ یک محصول بهترین راه تبلیغ مستقیم است؟
مسلما خیر.
آیا راه دیگری برای اثر گذاری بیشتر تبلیغ در زمان کوتاه وجود دارد؟
بلی
راه اثر گذار کردن تبلیغ در مدت زمانی کوتاه تر چیست؟
تبلیغات چریکی یا پارتیزانی
بله این تبلیغ مسواک که متعلق به برند کولگیت (colgate) است، یک تبلیغ چریکی یا پارتیزانی است، بدین شکل که یکباره به شکلی که انتظارش را نداشتید شما را غافلگیر می کند و بدین شکل بیشترین تاثیر را بر مخاطبانش می گذارد.
همیشه وقتی بستنی می خوریم، عذاب وجدان داریم که باید مسواک بزنیم، با این تبلیغ جالب، وقتی شما بستنی تان تمام شد با شکل یک مسواک مواجه می شوید، که روی آن نوشته فراموشتان نشود…..مسواک فراموشتان نشود و سپس شما لوگوی کولگیت(colgate) را هم روی چوب بستنی می بینید.
شما هم می توانید دقیقا در جایی که مردم برای استفاده از محصولتان خودشان به فکر هستند یا دچار عذاب وجدان هستند، خودتان را بطور خلاقانه ای مطرح کنید.
شما از این ایده چه ایده بهتری گرفتید؟
از این ایده به چه شکل دیگری می توان استفاده کرد؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برگرفته از : idehbank.com