اخبار کسب و کار

📢 ارائه تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی امید

ارائه تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی امید به مددجویان و تشویق کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در حوزه اشتغال معلولان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از صندوق کار آفرین دکتر علی ربیعی در حاشیه بازدید از مرکز دانشکار شمع افروز در فلاورجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز در شهرستان فلاورجان توانسته است با هزینه ۱٫۵ میلیارد تومانی و با سرمایه‌گذاری شخصی، ۴۰ نفر از بانوان معلول را استخدام کند و سازمان بهزیستی اصفهان نیز در پرداخت دستمزد و بیمه مشارکت دارد.

وی افزود: سیاست‌های تشویقی در حوزه مشارکت سرمایه‌گذاری در راستای اشتغال معلولان توسط دولت در نظر گرفته شده است و همچنین سیاست‌های تشویقی در بخش مالیاتی در این بخش در برنامه ششم در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تدوین سیاست‌های تشویقی در لایحه حمایت از معلولان، ارائه تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی امید به مددجویان و تشویق کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در حوزه اشتغال معلولان از دیگر سیاست‌های تشویقی دولت در حمایت از ایجاد اشتغال برای معلولان و مددجویان است.

وی گفت: توصیه می‌شود تا سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در فعالیت‌های کاری خود از معلولان استفاده کنند و در راستای اشتغال معلولان گام بردارند.

دکتر ربیعی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۰ هزار شغل برای معلولان ساماندهی شده است، تصریح کرد: در بخش مسکن معلولان، تلاش شده تا موضوع مسکن خانواده‌هایی که ۲ معلول و بیشتر دارند برطرف شود و در برنامه‌های آتی، مسکن خانواده‌ها تک معلول در نظر گرفته می‌شود.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته از : kasbokarnews.ir

مدیر کسب و کار موفق

به سوی کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا