مثال هایی از کسب و کار

بیگ دیتا ؛ کلید رسیدن بازار اپلیکیشن ها به سرمایه ۱۰۰ میلیارد دلاری

بیگ دیتا ؛ کلید رسیدن بازار اپلیکیشن ها به سرمایه ۱۰۰ میلیارد دلاری

استارت آپ آنالیز اپلیکیشن Pyze گزارش کرده است که بازار اپلیکیشن ها تا سال ۲۰۲۰، پتانسیل رسیدن به سرمایه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار را دارند اما برای رسیدن به چنین ارزش و توانایی می بایست از تجزیه و تحلیل اطلاعات به نحوه بهتری استفاده کنند.

از این رو تولید کنندگان اپلیکیشن و استارت آپ ها برای آنکه بتوانند آنالیز بهتر و موثرتری ارائه دهند می بایست از نفوذ اطلاعات و هوش داده (data intelligence) به عنوان کلید هایی برای تولید محصولات با کیفیت تر استفاده کنند. برای استفاده از این کلید ها نیز نیاز به طراحی و توسعه بیگ دیتا و تجزیه و تحلیل منحصر به فردی می باشد که توانایی بررسی چگونگی استفاده از اپلیکیشن ها توسط مصرف کنندگان و بوجود آوردن کاربران ماندگار و مشتری های ثابت را داشته باشند.

در واقع طی مطالعه ای بر روی ۱۲ کمپانی تولید کننده ابزار های کاربردی و اپلیکیشن که از بیگ دیتا برای بهینه سازی نگاه مشتریانشان بر روی اپ های تولیدی استفاده می کردند مشخص شده است که نفوذ اطلاعاتی آنها که از قدرت بیگ دتا بدست آمده است باعث بالارفتن ۳۵ درصدی تعامل مشتریان با اپلیکیشن های تولیدی آنها شده است. این موضوع نیز در نهایت باعث بالا رفتن درآمد این کمپانی ها به مقدار ۲۰ درصد درآمد قبلی آن ها شده است که در نوع خود بی نظیر می باشد.

برگرفته از : بیزینس اینسایدر

🆔 https://telegram.me/SuccessfulBusiness

 🌍 Http://SuccessfulBusiness.blog.ir

🌍 http://www.aparat.com/SuccessfulBusiness

🌍 https://www.instagram.com/successfulbusiness.ir

مدیر کسب و کار موفق

به سوی کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا